challies فوتبال استقلال آرش برهانی اینستاگرام

challies: فوتبال استقلال آرش برهانی اینستاگرام دوران کودکی صفحه اینستاگرام اینستاگرام آرش برهانی پست آرش برهانی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری اکران‌آخرین فیلم‌ها در سال 96 با حضور ستاره ها

اکران های زمستانی سینمای کشور به خصوص از آخرهای بهمن ماه تا آخر سال اصطلاحا به اکران های فصل مرده معروف هست. چراکه بعد از جشنواره فیلم فجر، استقبال چندانی از سی

اکران‌آخرین فیلم‌ها در سال 96 با حضور ستاره ها

اکران آخرین فیلم ها در سال 96 با حضور ستاره ها

عبارات مهم : جایزه

اکران های زمستانی سینمای کشور به خصوص از آخرهای بهمن ماه تا آخر سال اصطلاحا به اکران های فصل مرده معروف هست. چراکه بعد از جشنواره فیلم فجر، استقبال چندانی از سینما نمی شود. با این همه در زمستان 96 فیلم هایی به نمایش گذاشته شده است اند که تماشای آن ها خالی از لطف نیست. به خصوص که هدیه تهرانی بعد از مدت ها در دو فیلم از اکران های اسفندماه ایفای نقش می کند و محمدرضا گلزار در اتفاقی نادر به اکران شخصی فیلم مجید مجیدی می آید. پیشنهاد می شود در میان شلوغی های روزهای آخر سال زمانی را جهت تماشای این فیلم ها در نظر بگیرید.

« اسرافیل»
« اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده و تهیه کننده مستانه مهاجر از 25 بهمن ماه اکران شد. این فیلم که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، در گروه آزاد اکران شده است هست. تا امروز ۶۴۳۵۴۰۰۰ فروش داشته و همچنان اکرانش در پایتخت کشور عزیزمان ایران و شهرستان ها ادامه دارد. « اسرافیل» روایت مردى است که ماهى را دوست داشت و حالا بازگشته هست. دخترى که بهروز را دوست دارد و باز مى گردد. مرده گان زنده مى شوند.» هدیه تهرانی، پژمان بازغی، مریلا زارعی، هدی زین العابدین، پوریا رحیمی سام، سهیلا رضوی، علی عمرانی، سودابه جعفر زاده، علی شیدایی فر، فریماه حسینی پور و یوسف بختیاری از بازیگران این فیلم هستند.

اکران‌آخرین فیلم‌ها در سال 96 با حضور ستاره ها

«بلوک 9 خروجی 2»
«بلوک 9 خروجی 2» به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه کنندگی یکسان علیرضا امینی و محمدرضا شریفی نیا در سال 91 تولید شده است هست. منتها به علت تلخی داستانش از حضور در سی و دومین جشنواره فیلم فجر بازماند و تا امسال اجازه اکران در سینماهای کشور را پیدا نکرد. در نهایت عوامل فیلم با پذیرش محدودیت سنی، توانستند بعد از چهارسال پروانه نمایش آن را دریافت کنند. این فیلم اسفند ماه در سینماهای پایتخت کشور عزیزمان ایران به نمایش درآمده هست. در خلاصه «بلوک 9 خروجی 2» نوشته شده است است: «بعد از فوت مادربزرگ، زن و شوهری که چندسال از جدایی ارزش می گذرد، جهت اصلاح و سلامت معنوی دخترشان به مسافرت می روند…» امیرجعفری،پانته آبهرام،حمیدرضا آذرنگ،الهام کردا،شبنم مقدمی،پروین ملکی،سیاوش جعفری،ملیکا پارسا،ستایش محمودی در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. آخرین فیلم علیرضا امینی پیش از این در نخستین حضور بین المللی اش در بخش رقابتی مهم چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم «کامیرا» (Kimera) در شهر ترمولی (Termoli ) در کشور ایتالیا روی پرده رفت و از طرف هیئت داوران این جشنواره، جایزه عالی ترین فیلم سینمایی به «علیرضا امینی» کارگردان و همچنین جایزه عالی ترین بازیگر خردسال به «ستایش محمودی» بازیگر کودک این فیلم اهدا شد. «بلوک 9، خروجی 2» جهت تصاحب این جوایز معتبر، با 17 فیلم سینمایی از کشورهای متفاوت دنیا ازجمله؛ آمریکا، ایتالیا، بلژیک، آلمان، آلبانی، چک و … به مسابقه پرداخت.

«آن سوی ابرها»
«آن سوی ابرها» به کارگردانی مجید مجیدی و تهیه کنندگی یکسان مجید مجیدی و شارین مانتری کدیا در سال 95 تولید شد. این فیلم هفدهمین ساخته مجید مجیدی است که در هند تولید شده است هست. «آن سوی ابرها» روز چهارشنبه دوم اسفند با حضور محمدرضا گلزار و مجید مجیدی کارگردان این فیلم از ساعت 18 الی 24 در پردیس کورش برگزار می شود. مورد نیاز به ذکر است که حضور محمدرضا گلزار در اکران شخصی فیلم مجیدی جالب انگیز هست. به اعتقاد رسانه ها گویی مرزبندی های بین گونه های متفاوت سینما در کشور عزیزمان ایران از بین رفته است و همه ارزش گیشه و فروش را فهمیده اند. ضمن اینکه گلزار با بازی در فیلم «سلام بمبئی» به کارگردانی قربان محمد پور تجربه حضور در کشور هند را داشته هست. در خلاصه این فیلم نوشته شده است است: « این فیلم در ستایش علاقه و زندگی و تنوع روابط انسانی است.»

«بدون تاریخ، بدون امضا»
«بدون تاریخ، بدون امضا» به کارگردانی وحید جلیلوند و تهیه کنندگی یکسان وحید جلیلوند و احسان علیخانی نخستین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. این فیلم برنده عالی ترین کارگردانی، عالی ترین صداگذاری و عالی ترین بازیگر نقش اول مرد در سی و پنجمین دوره از جشنواره فیلم فجر شد. همچنین وحید جلیلوند جایزه عالی ترین کارگردانی و نوید محمدزاده جایزه عالی ترین بازیگری مرد را جهت این فیلم از بخش « افق های نو» هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم ونیز و برنده هوگوی طلایی عالی ترین فیلم از پنجاه و سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم شیکاگو در بخش کارگردانان تازه شد. پخش فیلم از 25 بهمن ماه شروع شد و تا امروز ۱۱۰۹۴۷۲۰۰۰ فروش داشته هست. ضمن اینکه هدیه تهرانی بعد از مدت ها دوری از سینما در این بار با فیلم های «اسرافیل» و «بدون تاریخ، بدون امضا» روی پرده نقره ای به ایفای نقش می پردازد.

«پل خواب»
«پل خواب» به کارگردانی اکتای براهنی و تهیه کنندگی جهانگیر کوثری در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در بخش فیلم های اول به نمایش درآمد. این فیلم اقتباسی از رمان «جنایت و مکافات» اثر داستایفسکی هست. «پل خواب» که 20 دی ماه در اکران گروه آزاد تا امروز ۷۷۰۳۹۴۰۰۰ فروخته هست. در خلاصه فیلم نوشته شده است است: «شهاب در آستانه ازدواج با نامزدش هست. شرایط اقتصادی و مالی او باعث می شود به اتفاق دوستش وارد یک معامله تجاری شود ولی در کمال ناباوری پول های او را اوج می کشند. شرایط مشکل بر زندگی او حاکم می شود. پول بهره ای می گیرد و از پرداخت اقساط آن هم عاجز می شود. طلبکاران او را راحت نمی گذارند. پدرش که دبیر مدرسه است وارد ماجرای او می شود. نامزدش نیز او را تحت فشار قرار می دهد. شهاب تحت تاثیر این فشارها دست به کار عجیبی می زند.» ساعد سهیلی، هومن سیدی، اکبر زنجانپور، آناهیتا افشار، علیرضا ثانی فر و حسام شجاعی از بازیگران «پل خواب» است.

اکران های زمستانی سینمای کشور به خصوص از آخرهای بهمن ماه تا آخر سال اصطلاحا به اکران های فصل مرده معروف هست. چراکه بعد از جشنواره فیلم فجر، استقبال چندانی از سی

«کله سرخ»
«کله سرخ» به کارگردانی کریم لک زاده و تهیه کنندگی مهدی رشیدی از یازدهم آذرماه در گروه «هنر و تجربه» به نمایش درآمده هست. دومین فیلم بلند لک زاده در بخش مهم شصت و ششمین دوره جشنواره فیلم منهایم آلمان که بعد از برلیناله قدیمی ترین جشنواره کشور آلمان هست، شرکت داشت. همچنین پوستر فیلم که به وسیله سعید فروتن و با تکنیک چاپ دستی طراحی شده است به مرحله نهایی دوره هفده ام مسابقه بین المللی طراحی گرافیک تایوان رسید. «کله سرخ» روایت مردی به نام فرهاد است که بعد از سال ها به زادگاهش، روستایی کوهستانی برمی گردد، هنگامی که قتلی پیش چشمش رخ می دهد، در جست وجوی حقیقت پا در جنگلی می گذارد که کسانی در انتظار او هستند. بهزاد دورانی، علی باقری، سونیا سنجری، مونا محمودزاده، وحید حبیبیان، میلاد اکبرنژاد، لیلا طاهر پسند، احد محمدکرمی و وحید کفراش از مجموعه بازیگران فیلم هستند.

«کمدی انسانی»
«کمدی انسانی» به کارگردانی و تهیه کنندگی محمد هادی کریمی از 27 دی ماه در سینماها نمایش شده است است و روزهای آخر اکران را پشت سر می گذارد. این فیلم تا امروز ۶۸۱۱۹۰۰۰۰ فروش داشته هست. «کمدی انسانی» یک کمدی-تراژدی است که از دهه ۳۰ تا دهه ۶۰ روایت می شود و داستان فراز و فرودهای شخصیتی را روایت می کند که مجبور است شبیه مردمان پیرامونش شود. علیرضا شجاع نوری، هومن سیدی، آرزوی بزرگ درویش، لیلا زارع، فرخ نعمتی، هستی مهدوی فرد ، مهوش افشارپناه، عباس احمدی مطلق، سعیده عرفان، زینب قادری، حمیدرضا سام خانیان، فتاح نظریان، بابک جعفریه، عطا مرادی و بهاره کیان افشار در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

روزنامه ابتکار

واژه های کلیدی: جایزه | نمایش | جشنواره | جشنواره | کارگردانی | فیلم مجیدی | مجید مجیدی | جشنواره فیلم | محمدرضا گلزار | جشنواره بین المللی فیلم

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه