challies فوتبال استقلال آرش برهانی اینستاگرام

challies: فوتبال استقلال آرش برهانی اینستاگرام دوران کودکی صفحه اینستاگرام اینستاگرام آرش برهانی پست آرش برهانی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات با نکونام، در شهر فوتبال و کار جالب بازیکنانش

به گزارش خبرآنلاین؛ جواد نکونام با خونه به خونه دست به کار بزرگی زده هست. او و تیمش موفق شدند سیاه جامگان را هم از پیشرو بردارند تا به جمع 8 تیم نهایی مسابقه

با نکونام، در شهر فوتبال و کار جالب بازیکنانش

با نکونام، در شهر فوتبال و کار جالب بازیکنانش

عبارات مهم : مسابقه

اجازه نمی دهیم تصویر بدی از هواداران ما بسازند

کاپیتان سابق تیم ملی شروع خوبی در مربیگری داشته است.

با نکونام، در شهر فوتبال و کار جالب بازیکنانش

به گزارش خبرآنلاین؛ جواد نکونام با خونه به خونه دست به کار بزرگی زده هست. او و تیمش موفق شدند سیاه جامگان را هم از پیشرو بردارند تا به جمع 8 تیم نهایی مسابقه های جام حذفی ملحق شوند. روزی که نکونام به خونه به خونه ملحق شد، خیلی ها تصور می کردند عمر همکاری او در این کلوب کوتاه باشد ولی این مربی یک بار دیگر نشان داد چه تبحری به کار با جوان ها دارد و چطور می تواند اتحاد و یکدلی را در تیمش ایجاد کند. اتفاقی که قبل از بازی سیاه جامگان هم رخ داد، نمونه ای از این همدلی و اتحاد بود. بعد از ماجرای چاقوکشی بوقچی ها در تمرین خونه به خونه و قهر نکونام، بازیکنان دست به اعتصاب زدند و در محل تمرین تیم حاضر نشدند. روز گذشته، پیش ا شروع بازی هنگامی که نکونام وارد زمین شد، صحنه ای دید که او را بهت زده کرد. بازیکنان به نشانه حمایت از سرمربی خود تی شرت هایی به تن کردند که تصویر جواد نکونام روی آن دیده می شد. به بهانه همین اتفاق گفت و گویی را با کاپیتان سابق تیم ملی و مربی موفق این روزهای لیگ یک انجام دادیم.

*آقای نکونام در جام حذفی به جمع 8 تیم افزایش کردید ولی اول اجازه بدهید از اتفاقی شروع کنیم که قبل از شروع مسابقه رخ داد.

این دومین باری است که چنین اتفاقی برایم می افتد و نمی دانم باید چه بگویم. دیروز بازیکنان سریعتر به زمین رفتند و هنگامی که از رختکن بیرون آمدم تا سمت نیمکت بروم، دیدم بازیکنان تیشرت سفید رنگی می پوشند. هنگامی که آنها را به تن کردند، دیدم تصویر من روی این تیشرت هاست. واقعا غافلگیر شدم و باید از تک تک بازیکنانم به خاطر این حمایت ارزش تقدیر کنم. همانطور که در بیانیه کادر فنی نوشتیم، یکی از دلایل مهم بازگشت مان به خونه به خونه، همین بازیکنان بودند که به معنای واقعی حمایت کردند. این چیزی است که دوست دارم هر لحظه در تیمم باشد؛ اتحاد و یکدلی. رمز موفق همین چیزهاست. تا هنگامی که شما یک دل و متحد نباشید، موفقیت به دست نمی آید. ولی ما در خونه به خونه کار تیمی می کنیم. مجموع بازیکنان، اعضای کادر فنی، مسئولان کلوب و از همه مهمتر حمایت هواداران در موفقیت تیم نقش داشته است.

به گزارش خبرآنلاین؛ جواد نکونام با خونه به خونه دست به کار بزرگی زده هست. او و تیمش موفق شدند سیاه جامگان را هم از پیشرو بردارند تا به جمع 8 تیم نهایی مسابقه

یک تیم لیگ برتری را شکست دادید و در حذفی به کار خوبتان ادامه دادید. فکر می کردید برنده بازی شوید؟

وقتی این همدل و اتحاد در تیم ما وجود دارد، آیا نباید به چنین موضوعی فکر کنیم؟ جام حذفی استرس زیادی دارد ولی ما بدون استرس بازی کردیم. منصفانه نبود که در 90 دقیقه و وقت های اضافه بازی مساوی شد. متاسفانه مسابقه پخش نشد. تیم ما می توانست حداقل با اختلاف دو گل در جریان بازی مساوی باشد. افتخار می کنم به بازیکنانم که با وجود پرسشها اخیر، خیلی هماهنگ بازی کردند و با همه وجود جنگیدند. باید هوادارن هم قدردان این بازیکنان باشند و از آنها حمایت کنند. متاسفانه هفته گذشته عده ای معلوم الحال به این بازیکنان توهین کردند. به کادر فنی توهین کردند. در خونه به خونه کسی مستحق این توهین ها نیست. قطعا هواداران واقعی کلوب برابر این عده می ایستند.

فکر می کنید تیم تان می تواند تا فینال حذفی پیش برود؟ بازی ها سخت تر و سخت تر می شود.

ما بازی به بازی جلو می رویم. نمی خواهیم قول الکی به هواداران بدهیم. تا اینجا هم خوب پیش رفته ایم و همین که هواداران راضی هستند، برایمان کافی هست. ولی قطعا از اینجا به بعد همانطور که گفتید مسیر سخت تر می شود. نباید حرفی زد که روی بازیکنان فشار ایجاد کند و توقعات را اوج ببرد. بازی بعدی ما با صنعت نفت خواهد بود که آنها هم لیگ برتری هستند. قطعا مسابقه دشواری است و به سادگی نمی توانیم در آن برنده باشیم ولی به بازیکنانم باور دارم. به کادر فنی ام باور دارم و فکر می کنم می توانیم کار بزرگی انجام دهیم. ولی همانطور که گفتم ما پله پله جلو می رویم. فعلا به بازی بعدی لیگ فکر می کنیم. مسابقه حساسی با گل گهر داریم.

با نکونام، در شهر فوتبال و کار جالب بازیکنانش

رابطه خوبی بین شما و هواداران خونه به خونه هم ایجاد شده است است.

هواداران بابلی عاشق فوتبال هستند. شاید بعضی ها بگویند در چنین هوا کار کردن سخت است ولی من لذت می برم. دوست ندارم جایی کار کنم که هوادار نباشد. هر لحظه از انجام کارهای سخت لذت می برم. هواداران بابلی دوست دارند خونه به خونه موفق باشند و ما اینجا هستیم که بتوانیم دل آنها را شاد کنیم. هدفی جز این نداریم. هواداران واقعا حمایت می کنند و بیرون از زمین هر جا ما را می بینند، ابراز دوستی می کنند. خیلی لطف دارند و ما را شرمنده می کنند. امیدوارم بتوانیم دوباره دل ارزش را شاد کنیم. خود آنها متوجه شده است اند نظم و انضباط به تیم بازگشته. می بینند که همه در تیم چقدر تلاش می کنند و به همین خاطر از ما حمایت می کنند. قطعا اگر چیزی غیر از این بود، چنین حمایتی اتفاق نمی افتاد.

به گزارش خبرآنلاین؛ جواد نکونام با خونه به خونه دست به کار بزرگی زده هست. او و تیمش موفق شدند سیاه جامگان را هم از پیشرو بردارند تا به جمع 8 تیم نهایی مسابقه

در بازگشت به بابل، شرایط چگونه است؟ آیا پرسشها برطرف شده است است؟

مدیریت کلوب قول برطرف پرسشها را داده و خدا را شکر قدم های مثبتی برداشته اند. همه چیز خوب است و به حالت عادی بازگشته.

ولی بازگشت شما به پایتخت کشور عزیزمان ایران نشان داد چقدر روی یکسری مسایل حساس هستید.

با نکونام، در شهر فوتبال و کار جالب بازیکنانش

من فکر می کنم توهین به تیم و کلوب در شرایطی که خوب نتیجه گرفته ایم، توهین به هواداران و شهر بابل هست. نباید اجازه داده شود تا عده ای بخواهند تصویر بدی از بابل بسازند. اینجا شهر فوتبال است و مردم عاشق فوتبالند. می توانیم به همه ثابت کنیم بعضی حرف ها راجع به هواداران ما درست نیست. هواداران واقعی بابل هر لحظه از تیم خود حمایت می کنند و متاسفانه بعضی ها که نشانه ارزش مشخص هست، می خواهد جو را به هم بریزند و وجه تماشاگران ما را خراب کنند. قطعا این اجازه را نمی دهیم. خوشحالم که هواداران هم در کنار ما هستند. عزم خود را جزم کرده ایم تا تیمی بسازیم و هوادارانی داشته باشیم که جهت همه الگو باشد. مطمئن هستم این اتفاق می افتد.

سوال آخر راجع به موفق شما در لیگ برتر هست. البته در بعضی مسابقه های بدشانسی آوردید.

اصلا اینطور نیست که ما موفق باشیم. مگر چه اتفاق خاصی افتاده است؟ تازه اول راه هستیم و دوست ندارم با این حرف ها تیمم دچار مسئله شود. ما در هر بازی یاد می گیرم و قطعا اشتباه داشته ایم و در آینده هم اشتباه می کنیم. در دو سه مسابقه می توانستیم به سادگی 3 امتیاز را به دست بیاوریم ولی این اتفاق نیفتاد. بعد ما موفق نبوده ایم. زمانی موفق خواهیم بود که بتوانیم روند ثابتی داشته باشیم و همه بازی ها را ببریم و به لیگ برتر افزایش کنیم. هنوز خیلی کار داریم. چهارشنبه همین هفته دیدار بسیار مشکل با گل گهر سیرجان داریم و باید تمرکز خود را روی این مسابقه بگذاریم. بقیه مسایل مهم نیستند.

واژه های کلیدی: مسابقه | توهین ها | بازیکنان | هواداران | هواداران | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

با نکونام، در شهر فوتبال و کار جالب بازیکنانش

با نکونام، در شهر فوتبال و کار جالب بازیکنانش

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه